03.04.20

Навчаємося дистанційно! 02.04.2020-10.04.2020


Літературне читання


1.Творчість Якоба та Вільгельма Грімм «Шипшинка»(читати)
(с.142-146) (уривок з казки напам'ять – 30-35 слів)

2.Творчість Карло Коллоді «Пригоди Піноккіо» (с.146-152)( читати,відп.на пит. )

3.Творчість Астріда Ліндгрена «Про Карлсона, що живе на даху»(с.153-157)(читати,від на пит.)

4.Узагальнення. Перевір свої досягнення (с.158)

Математика
(ознайомитися, завдання з кружечком письмово)

1.(№ 934-942),(№ 943-951)
2.(№ 952-959),(№ 960-968)
3.(969-976), (№ 977-984)
4.(№ 985-991),(№ 992-998)
5.(№  996-1006),(№ 1007-1015).


Українська мова
 

1.Розбір прикметника як частини мови (с.132-133 Впр.320)
   Родові закінчення прикметників (с.133-135 Впр.324)

2.Змінювання прикметників за числами у сполченні з іменниками (с.137-138 Впр.331)
    Закріплення знань про прикметник як частину мови (с.139-140 Впр.335)

3.Написання переказу за прочитаним твором без зачину та кінцівки (с.144 Впр.343)
   Дієслово як частина мови (с. 140-142 Впр.339)


Російська мова
 

1.Чтение молча. Списывание с творческим заданием. (с.126-128 Упр. 389)
   Народные празднования. Русские народные забавы.
   (с.129-131 Упр.396)

2.Национальные праздничные блюда(с.131-133 Упр.403)
    Культура приема гостей (с.133-135 Упр.411)


Природознавство

1.Для чого створюють заповідники? Ботанічні сади. Заповідні території рідного краю.
 (с. 135-136) (читати,переказувати)

2.Які легенди про рослин і тварин склали наші пращури? с.137-138(читати,переказувати)
   Ознайомлення із різноманіттям рослинного і тваринного світу рідного краю с. 139

3. Перевір свої досягнення (с.140-141)(відповідати на пит.)








 




Немає коментарів:

Дописати коментар