Літературне читання
1.Творчість
Якоба та Вільгельма Грімм «Шипшинка»(читати)
(с.142-146)
(уривок з казки напам'ять – 30-35 слів)
2.Творчість
Карло Коллоді «Пригоди Піноккіо» (с.146-152)( читати,відп.на пит. )
3.Творчість Астріда Ліндгрена «Про Карлсона, що
живе на даху»(с.153-157)(читати,від на пит.)
4.Узагальнення.
Перевір свої досягнення (с.158)
Математика
(ознайомитися, завдання з кружечком письмово)
1.(№ 934-942),(№ 943-951)
2.(№ 952-959),(№ 960-968)
3.(№ 969-976),
(№ 977-984)
4.(№ 985-991),(№
992-998)
5.(№ 996-1006),(№ 1007-1015).
Українська мова
1.Розбір
прикметника як частини мови (с.132-133 Впр.320)
Родові
закінчення прикметників (с.133-135 Впр.324)
2.Змінювання прикметників за числами у сполченні з
іменниками (с.137-138 Впр.331)
Закріплення знань про прикметник як частину мови
(с.139-140 Впр.335)
3.Написання
переказу за прочитаним твором без зачину та кінцівки (с.144 Впр.343)
Дієслово
як частина мови (с. 140-142 Впр.339)
Російська мова
1.Чтение молча. Списывание с творческим заданием.
(с.126-128 Упр. 389)
Народные празднования. Русские народные забавы.
(с.129-131 Упр.396)
2.Национальные праздничные блюда(с.131-133 Упр.403)
Культура приема гостей (с.133-135 Упр.411)
Природознавство
1.Для чого створюють
заповідники? Ботанічні сади. Заповідні території рідного краю.
(с. 135-136) (читати,переказувати)
2.Які легенди про рослин
і тварин склали наші пращури? с.137-138(читати,переказувати)
Ознайомлення із
різноманіттям рослинного і тваринного світу рідного краю с. 139
3. Перевір
свої досягнення
(с.140-141)(відповідати на пит.)
Немає коментарів:
Дописати коментар